Skip to content

Söndagstradition

18 april 2010

Efter en hurtig powerwalk på en timme och en seg eftermiddag tog jag mig in till stan där min grymt fina blivande kombo bjöd mig på underbar söndagsmiddag på Lokal. Det ska bli vår nya tradition tänker vi. På söndagar och måndagar kostar nämligen alla huvudrätter 150 kr. Finfint. Att kocken dessutom är mån om våra laktosmagar gör att upplevelsen blir alldeles, alldeles underbar.

One Comment leave one →
  1. Helena permalink
    19 april 2010 19:43

    sjukt bäst! och jag gillar vip-lakto-uppassningen =)
    en gång till å en gång till!!

Kommentera

