Skip to content

10 001 dag

21 april 2010

Igår fyllde jag 10 000 dagar. Det firades spontant med middag, bowling och golf tillsammans med Snygg-Helena och Billy-Bob. Jag blev totalkrossad i allt (förutom middagsätandet) men var lika glad för det ändå.

Helena vann. Här var hon visst såhääär nära en strike.

Helena hade en sjukt snygg swing också . Hon berömde min dessutom. Eftersom hon sänkte sig på en riktig golfrunda igår ser jag det som ett expertutlåtande.

8 kommentarer leave one →
  1. Sis permalink
    21 april 2010 12:31

    du är störd!

    vilket roligt inlägg 🙂 PUSS på dig!

  2. 21 april 2010 13:00

    Å, birthday.se antar jag. Jag kollade just, jag är 11 o12 dagar, nästan precis tusen dagar äldre än du, lilla plutt!
    kram

    • Cissy permalink*
      21 april 2010 20:24

      Jag vet faktiskt inte. Det var Helenas lillasyster som kollade upp det åt mig. Men visst är jag en liten plutt?! Haha!

  3. Helena permalink
    21 april 2010 19:05

    Hahahaha! Du är för rolig du och jag tycker absolut du ska se mitt utlåtande som ett expert-igt sådant =)
    Du hade väldigt bra swing faktiskt, jag va väldigt impad att du var så bra så fort!Skönt när man bara har en fallenhet för att vara alldeles alldeles underbar =)

  4. mamma permalink
    21 april 2010 19:30

    Vad skådar mina ögon! Cissy, hon som startat pakten ”aldrig spela golf”, håller en golfklubba! Helena, du måste vara född med magisk kraft! (Nej Cissy, jag drar inga växlar på detta, tyckte bara det var himla kul). Puss!

    • Cissy permalink*
      21 april 2010 20:26

      För att vara petig så skådar dina ögon Helena som håller i en golfklubba på bilden… Men oavsett så gjorde jag det iaf helt frivilligt, konstigt va?! Man vill ju inte vara en party pooper liksom…

Kommentera

