Skip to content

Kärlek vid första ögonkastet

30 april 2010

I mitt jobb får jag träffa en massa människor och vissa är lite mer underbara än andra. Som Erik Grönwall till exempel. Jag kan villigt erkänna att jag blev lite smått betuttad i honom redan under Idol så han låg på plussidan redan innan han steg ur taxin igår kväll. Men vilken kille. Charmig, social, glad och ödmjuk. Han bjöd på sig själv, var inte stressad och verkade ärligt glad över att få besöka vår studio.

Jag föll pladask och kände mig närmare 13-åriga Frida i ålder än de 27 jag faktiskt är. Fast det var inte bara Frida och jag som Erik charmade totalt. Nassim var lika lycklig han. Och när programmet var klappat och klart vandrade vi alla åt var sitt håll smått nyförälskade med härliga fånleenden på läpparna.

Imorgon kan du höra resultatet i P4 Junior. Klockan 09.45. Fram tills dess kan du ta del av Eriks vrålskola:

No comments yet

Kommentera

