Skip to content

Jättekopp

10 maj 2010

En finfin sak med att jag snart blir kombo är att mitt kök numera är utrustat med gigantiska tekoppar. De är så stora att man kan leka kurragömma bakom dem.

3 kommentarer leave one →
  1. Helena permalink
    11 maj 2010 17:17

    HAHAHHAA!! Jaaa, vi ska leka massa kurragömma. Men…vi kanske måste köpa fler koppar då så man inte vet direkt vart den andra gömt sig. Får du plats i koppen oxå? Farligt, för då kanske jag dricker upp dig.

    • Cissy permalink*
      11 maj 2010 21:18

      Jag har inte testat. Ska nog strunta i det så att du inte försöker dricka upp mig…

  2. Melinda Björkèn permalink
    15 juni 2011 20:54

    Hej jätte fin jätte kopp är den till salu? har du fler mönster?
    mvh Melinda

Kommentera

