Skip to content

Käckt eller

11 maj 2010

Nu tar jag mitt pick och pack och drar till Tjeckien. Jag är tillbaks på måndag med förhoppningsvis lite solbrända kinder, en trött röst, starka magmuskler av en massa skratt och sång, ett huvud fyllt av intryck och en kamera full med bilder.

När jag kommer hem till den svenska huvudstaden kommer jag bara vara några timmar (eller ok, kanske ett par dagar) från att bo tillsammans med den här vidunderligt fantastiska människan. Det ni!

5 kommentarer leave one →
  1. Stefan permalink
    12 maj 2010 9:58

    Hälsa Tjeckien. Och säg till om det är bra för jag har funderingar på att fara dit i sommar.

    • Cissy permalink*
      18 maj 2010 17:38

      När jag kommit ur min feber tänkte jag lägga upp lite bilder och tankar, håll utkik!

  2. 14 maj 2010 9:06

    Hon är för jäkla lik Ina, iaf på bilden.

    • Cissy permalink*
      18 maj 2010 17:39

      Ja när du säger det så… Fast i verkligheten, nja. Söta är de båda två iaf!

  3. 19 maj 2010 9:13

    Ja det var min nästa kommentar. för jävla söt!

Kommentera

