Skip to content

En regnig söndag

23 maj 2010

Idag när det regnade sov jag länge. Efter att jag hade ätit frukost gick jag och lade mig igen och spenderade dagen i sängen med serier och min underbart fina bok som jag ska berätta om en annan dag. När det blev kväll åkte jag till Matilda och åt en fantastiskt god linsgryta och pratade om livet. Och så köpte vi en resa till Sicilien.

4 kommentarer leave one →
  1. sis permalink
    24 maj 2010 21:29

    va?! vad gött! när då?

    • Cissy permalink*
      24 maj 2010 21:30

      I slutet på juni. Ska bli underbart!

  2. 25 maj 2010 14:08

    Åh! Hälsa maffiafamiljerna från mig!

Kommentera

