Skip to content

Bra skit

25 maj 2010
4 kommentarer leave one →
  1. Helena permalink
    25 maj 2010 23:48

    nu måsrte jag skynda mig hem så att jag får vara med i din blogg igen. Ja, jag kan ställa upp på ett till kort, kanske får jag också gömma mig bakom en tekopp?

    • Cissy permalink*
      26 maj 2010 23:11

      Haha! Tycker du att det är för lite fokus på dig?

  2. 26 maj 2010 19:08

    hela skivan är ju schweinbraaaaa!!!
    jag bloggade oxå om låten idag. hade tänkt göra det men du hann först.

Kommentera

