Skip to content

En helg i juni

06 juni 2010

Jag har haft en så bra helg att jag inte har öppnat datorn förrän idag. I fredags tog jag det knökfulla tåget till Enköping (min irritation över SJ skulle kunna bli en helt egen blogg) där jag möttes upp av mina föräldrar och sedan bar det av med bilen till Västerås. Grillning i syrénbersån stod på schemat eftersom farfar fyllde år. Farmor, farfar, min faster och kusiner bor i Skåne men de hade kommit upp för att fira den stilige 75-åringen hos mamma och pappa.

Lördagen bjöd på gospelsång på marathon och sedan rusade jag vidare till en underbar trettioårsfest med fantastisk mat, karaoke, lekar och dans. Vilken kväll!

Idag har Maria och jag hängt i solen innan hon tog bussen hem till Örebro. Och nu ska jag nog äta Ben & Jerry’s innan jag kryper ner mellan lakanen och sover en lång natts sömn för att ladda inför min sista jobbvecka innan semestern.

No comments yet

Kommentera

