Skip to content

Bäst just nu

09 juni 2010

Under hela våren med P3 Fredag har Bella och jag valt ut låtar varannan vecka som vi har tyckt varit bäst just då. Jag har visat dem löpande här på bloggen under rubriken Tre bästa just nu. Nu är det snart sommarlov för P3 Fredag eftersom det sista programmet för våren sänds nu på fredag 11 juni. Därför får du en sommarpresent.

Alla mina Bäst just nu-låtar i en Spotifylista. Jag tycker självklart att det är den grymmaste listan någonsin. Hoppas att du gillar den med!

(Två låtar saknas dock eftersom de inte finns på Spotify, Sarah Blaskos We won’t run och M.I.A. med Born free.)

2 kommentarer leave one →
  1. mamma permalink
    10 juni 2010 5:41

    Cissy! Hjälp din icke spotifykunniga mor! Hur kan jag få listan till mig?

    • Cissy permalink*
      10 juni 2010 21:26

      Du trycker på länken, Spotify öppnas och listan dyker upp. Sedan tar du tag i rubriken Bäst just nu och drar helt sonika den till vänster i ditt Spotifyfönster där du har alla dina playlists. Och så släpper du den på valfritt ställe bland dina listor. Voila!

Kommentera

