Skip to content

Logisk shopping

09 juni 2010

Idag skulle jag köpa en bikini efter jobbet. Det är alltid ett smärre trauma. Trots att jag inte är det känner jag mig alltid tjock och ful när jag står där i provhyttens osmickrande ljus med en vinterblek kropp.

Så det blev en kjol istället.

4 kommentarer leave one →
  1. 09 juni 2010 19:44

    Word sistah. Andra köpte dyra strumpbyxor och tröståt avokado när hon kom hem…

    • Cissy permalink*
      09 juni 2010 20:16

      Avokado är lösningen på allt.

  2. 10 juni 2010 14:59

    åh vad trist att du känner så fina fina Cissy. det spelar ju ingen roll att många skulle dö för din kropp när du känner så. jag ser ju bara hur fin du är. jag ser ju ut som din raka motsats men jag har faktiskt aldrig ångest när bikini ska köpas.

    jag brukar tänka att jag ser ju ut så här. bleka är alla efter vintern och även om jag släpar på massa kilos övervikt har jag full rätt att klä mig i bikini när sommaren kommer. jag vill oxå klä av mig o få färg bå min blekfeta hy. skulle jag se ut som du skulle jag tänka exakt likadant. det här är jag och jag duger fint som jag är.

    det jag ville komma fram till är att det spelar verkligen ingen som helst roll hur vi ser ut, bara vi mår bra. och du cissy borde kasta bort de där dumma tankarna, kasta kläderna o springa runt i bikini!

    puss

    • Cissy permalink*
      10 juni 2010 21:28

      Åh du är en sådan stjärna! Tack för de värmande orden och för din underbart rätta inställning! Puss

Kommentera

