Skip to content

Budgetlyx (och lite gratisreklam för H&M)

14 juni 2010

Jag har alltid haft värdelösa naglar. Försökt rädda dem med dyra nagelprodukter jag har fått av mamma. Försökt. För de har inte funkat. Men under min Tjeckienresa fick jag låna den här lilla rackaren från min körkollega. Och mina naglar är räddade.

Så dagen tips är att strunta i alla svindyra produkter som ändå inte funkar speciellt bra. Knata istället iväg till närmsta H&M och bränn häpnadsväckande 29.50 på en burk Nail Hardener. Du kommer inte att ångra det.

One Comment leave one →
  1. Helena permalink
    15 juni 2010 16:48

    haha, köpte idag!

Kommentera

