Skip to content

Göteborg dag 1

24 juni 2010

Efter en ovanligt långsam bilresa ner till Göteborg plus en busstur genom Västra Götaland vaknade jag upp i min systers lägenhet i Trollhättan. Fotboll stod på agendan och syrrans pojkvän och jag hejade på hela matchen. Syrran har fortfarande, efter en sisådär 7 års uppehåll samma talang, energi och spelglädje. Tyvärr förlorade de men nästa gång jag ser henne hoppas jag på en vinnarmatch.

Efter matchen tog vi bilen till Göteborg och jag gick på fest för att träffa tre gamla gymnasiekompisar som jag fortfarande har kontakten med. Det var en otroligt rolig kväll som slutade med att jag väckte syrran vid halv fem när jag ville komma in i lägenheten som vi lånat för helgen.

No comments yet

Kommentera

