Skip to content

Kändis? Well, uppskattad.

10 juli 2010

Nyss när jag stod på 7Eleven och snackade jobb med en tjej och berättade om P3 Fredag och annat jag gör så sa mannen i kön bakom mig: ”Det är bra, P3 Fredag alltså, tänkte att du kanske ville veta det”.

Åh, åh, åh vad jag tackade honom och berättade att det är första gången någon jag inte känner säger så till mig.

Sedan sa jag att han gjorde min dag. För det gjorde han verkligen. Trots sol och bad och glass och öl och fotboll och underbara vänner.

3 kommentarer leave one →
  1. Bella permalink
    11 juli 2010 1:08

    Hurra! Vad roligt!! Vi e ju rätt bra… Puss

Kommentera

