Skip to content

Dagsrapport

12 juli 2010

Åh vad jag är värdelös på att blogga just nu, jag vet. Men jag hänger hellre i solen än sitter framför en dator om jag får välja. No offence.

Idag har jag haft min första arbetsdag efter semestern, ska jobba på P4 Radio Stockholm i 6 veckor och mestadels sända eftermiddagsprogrammet där. Första sändningen gick helt ok, jag har ju ändå inte sänt programmet på länge så jag kan inte ha så höga krav på mig själv direkt (jag jobbar lite på det där att sänka kraven, fint va?!).

Första dagen firades med powerwalk, ett dopp i viken och nu smäller jag i mig lite Ben & Jerry’s. Gött.

No comments yet

Kommentera

