Skip to content

Total eclipse of the heart

29 juli 2010

När jag var på Prides festivalområde igår tog mina fina vänner över karaokebåset. De gjorde bland annat en underbar tolkning av Total eclipse of the heart. Och då kom jag att tänka på den här underbara versionen. Jag vet inte hur många gånger vi har sett den på jobbet.

2 kommentarer leave one →
  1. Olle permalink
    29 juli 2010 21:04

    Vet inte hur många gånger jag har sett den här videon, lika fantastisk varje gång! Emo kid throws slo mo dove at my face!

    • Cissy permalink*
      29 juli 2010 21:34

      Ja den är helt magisk! Måste se den igen precis nu!

Kommentera

