Skip to content

Reporter-Cissy

10 augusti 2010

Jag var inte så pepp igår morse när klockan ringde eftersom jag visste att den här veckan ska jag främst vara reporter. Och jag tycker inte att jag är speciellt bra på det. Dessutom innebär det att köra en massa bil i Stockholm vilket jag inte är så van vid. Men jag bestämde mig för att köra på och göra mitt bästa för man har inte roligare än man gör sig har jag hört.

Och hittills har veckan gått riktigt bra. Gps:en har funkat och tekniken har inte strulat och jag har varit bra jag med. Så helt plötsligt känns reporterjobbet riktigt kul. Nu är det bara att hålla tummarna att allt flyter på bra imorgon också och efter det är jag tillbaks i studion igen.

Innehållet gör ju sitt förstås, idag har jag snackat bostadssituationen med folk på Medis, hängt med simhoppare på Eriksdalsbadet och gjort intervjuer vid Roskildefestivalens scen på Kulturfestivalen med livemusik av Asha Ali i bakgrunden. Sådana dagar ska man ju inte klaga på.

No comments yet

Kommentera

