Skip to content

Mot Finland

19 augusti 2010

Imorgon drar jag till Finland. Ska hälsa på hos släkten och bo på hotell och umgås med min mamma. Det blir fint som snus det.

3 kommentarer leave one →
  1. 20 augusti 2010 9:36

    kul! dock weird uttryck. snus är inte fint. snus är äckligt.
    ”Fint som Mumin” passar bättre.
    ha det fint.
    puss

  2. Helena permalink
    24 augusti 2010 18:29

    Fint som snus!!!! Haha, sakta men säkert =)

  3. Cissy permalink*
    27 augusti 2010 22:44

    Fint som snus är bara ett uttryck. Jag gillar inte snus. Eller jag vet ju inte för jag har aldrig provat. Men jag lever mer än gärna i ovisshet. Puss på er

Kommentera

