Skip to content

Mot Skövde

09 september 2010

Jag sitter på tåget mot Skövde och har köpt internet för att kunna jobba. Har skickat mängder med mail om gästbokningar och fixat och trixat för att jag ska kunna känna mig lugn under resten av veckan då det är meningen att jag ska vara ledig.

Först blir det ett efterlängtat besök hos min fina vän i Skövde och sedan blir det släktgolf i Trollhättan. Jag spelar inte men jag har utnämnt mig själv till tävlingsfotograf. Dessutom får jag sällskap av min brors flickvän för hon har inte heller lurats in i den där urtrista sporten. Urtrist att spela alltså, inte att titta på – det är görkul. Men jag har ju aldrig hävdat att jag är helt normal.

No comments yet

Kommentera

