Skip to content

Hemma igen

13 september 2010

Skövde var fint. Jag hälsade på min äldsta vän, vi har känt varandra sedan simskolan när vi var runt sju och tog simmärken i viken på västkusten. Hos henne blev det timmar av prat, i torsdags pratade vi på allvar i 14 timmar utan stopp. Det är synd att vi inte kan ses oftare. Men vissa vänner får man inte någon vardag med och då är det bara att värna om de stunder man väl får.

Sedan blev det stor släktträff i Trollhättan eftersom det var dags för släktgolf. Syrrans pojkvän vann hela kalaset och vi firade med fantastisk middag på restaurang. När alla hängde på banan gjorde min brors flickvän och jag Trollhättan innan vi åkte ut för att möta de tappra golfarna vid 18:e. Mycket prat och vin och mat gjorde att jag slocknade i bilen på väg hem tillsammans med mamma och pappa.

Väl hemma blev det jobb och jag möttes av den här härliga bilden. Den är från fredagens P3 Fredag när rockfotografen Emma Svensson gästade oss. Missade du det? Lyssna här.

Bella Hansson, Emma Svensson och Cissy Avrin. Foto: Emil Lörelius/SR.Foto: Emil Lörelius/SR

2 kommentarer leave one →
  1. 13 september 2010 20:31

    Haha du valde den där jag ser ut som bajs! Men det gör inget för jag gillar deeeej.

    • Cissy permalink*
      13 september 2010 20:36

      På P3-webben fick jag ju lägga upp den där jag ser ut som bajs så nu är det jämnt!

Kommentera

