Skip to content

Joråsåatte

14 september 2010

Idag bjuder jag på en spellista som jag lyssnar på när jag behöver peppas riktigt mycket. Där finns alla de låtar som jag sjunger högt till bara när jag är helt ensam. Låtar som fyller hitlistorna och som jag inte alltid erkänner att jag gillar.

Gillar du också låtarna i smyg? Har du inte Spotify? Jag har ett gäng invites så hojta om du vill ha en.

One Comment leave one →
  1. kim permalink
    15 september 2010 0:08

    skulle gärna ha en spotify invite mvh kim

Kommentera

