Skip to content

Bernsveckan

28 september 2010

En suddig Erik Hassle.

Den här veckan hänger jag på Berns en del. Första gången var igår då Roxy Recordings hade showcase. Flera av deras aktuella artister spelade nytt material, bland annat Le Kid, Erik Hassle och Orup. Le Kid var precis så roliga att se som jag hoppats på, Erik Hassle hade precis så högt hår som jag trott och Orup lät precis så som jag inte trodde att han skulle göra. Han har hittat tillbaks till forna Orup och det känns riktigt fint. Vi blev nog alla lite småkära i den mannen. Och Erik han sjöng så att håren reste sig på armarna. Han är inte bara en frisyr, han är en röst också.

På onsdag då bär det av till Berns igen, den gången för Radiogalan. Eller själva galan är på Chinateatern men sen är det fest med sång och dans under de gigantiska kristallkronorna. Jag har lovat mig själv helledigt på torsdag.

No comments yet

Kommentera

