Skip to content

Svensk biohöst

19 oktober 2010

I söndags hade Jesper och jag en heldag med besök på Naturhistoriska där vi gick runt bland de uppstoppade djuren och aktade oss för alla barnfamiljer. Sedan åt vi sushimiddag innan vi tog oss till bion. Där blev det ännu en fantastisk svensk film.

Snyggt foto. Grym historia. Bra skådespel. Jag har tidigare sagt att jag inte har mycket till övers för svensk film men efter en kanonstart den här hösten med I rymden finns inga känslor och nu Himlen är oskyldigt blå måste jag nog ändra åsikt. Jag längtar efter premiärerna av Cornelis, Svinalängorna och Till det som är vackert.

No comments yet

Kommentera

