Skip to content

Mysfredag

23 oktober 2010

Igår hade jag finaste fredagen. Jag drog ihop tre av mina vänner som inte känner varandra och så åt vi indiskt till middag och pratade om obesvarad kärlek, worst case scenarios och demonstrationståg.

Sedan gick vi på bio och såg Sofia Coppolas nya Somewhere. Jag tycker att det var en alldeles perfekt fredagsfilm, en riktig Coppola på alla sätt. Inte hennes bästa kanske men lätt sevärd.

Nästa film på min biohöstlista är The Social Network. Någon som är sugen?

No comments yet

Kommentera

