Skip to content

En tisdag

26 oktober 2010

Jag började dagen med att ta på mig min nya kappa som jag äntligen fått hämtat på posten. Sedan hade jag morgonmöte som gav härliga vibbar innan jag drog till jobbet. Där blev det en sådan där fixardag som man lite undrar vad man egentligen gjorde när man väl går hem. Fast ändå fick jag inte vila en endaste stund.

En sväng till gymmet blev det innan jag steg in i Gogges mysiga lägenhet där middagen i princip var klar och sedan blev det en massa prat och film. Finfint med andra ord.

Nu ska jag sova och ladda inför inspelningsonsdagen. Och så ska jag ta fram en lila tröja eftersom jag ska bära lila imorgon. Det ska väl du med?

No comments yet

Kommentera

