Skip to content

Teve-Cissy

28 oktober 2010

Jag sitter på jobbet och laddar upp ett filmklipp på Youtube för P4 Junior. Jag trodde nog aldrig att jag skulle få lära mig att filma och klippa i Final Cut när jag började jobba med radio. Men nu blir jag långsamt bättre. Den där bilden krånglar till livet kan jag säga. Jag är van att bara behöva tänka på att ett klipp ska låta bra. Nu ska det ju se bra ut också. Men utmaningar förnöjer.

Och så får jag vara med framför kameran också. Som här:

No comments yet

Kommentera

