Skip to content

Jag spyr!

22 november 2010

Bästa omröstningen just nu på P3:s hemsida.

4 kommentarer leave one →
  1. Ulf permalink
    22 november 2010 15:37

    Jaha, och exakt hur vanligt är just det problemet då? Jag känner då ingen…men en relation i vilken man talar bebisspråk med varandra kanske inte håller så länge och därför finns det inga sådana par runt mig…?

    • Cissy permalink*
      26 november 2010 11:26

      Jag har vänner som pratar bebisspråk och kallar varandra för ohyggligt snuttigulliga smeknamn. För mig är det så fruktansvärt obehagligt att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen. Det är så oerhört förminskande. Men jag hoppas att du har rätt och att de relationerna crashar förr eller senare eftersom ingen vill vara ihop med någon som behandlar en som ett barn.

  2. 23 november 2010 15:58

    Bebisspråk är kanske att ta i, men att prata lite mer gulligt med varandra gör nog var och varannan utan att de tänker på det.

    • Cissy permalink*
      26 november 2010 11:27

      Gulligt, en sak, bebisspråk hysteriskt plågsamt. Och alldeles för vanligt bland några av mina vänner och bekanta.

Kommentera

