Skip to content

Alfapet och radio

07 december 2010

Just nu spelar jag mest Alfapet. När jag inte jobbar vill säga. Fick det i present när jag fyllde år i fredags och är helt hooked.

Och varje morgon lyssnar jag på radio i köket. Fick en fantastiskt bra iPal också. Igår när jag hade storkok hörde jag Hallå P3 och Verkligheten hur bra som helst trots att köksfläkten stod på max.

2 kommentarer leave one →
  1. mamma permalink
    07 december 2010 20:19

    Säger som farmor, slit den med hälsan (:

Trackbacks

  1. Balkongradio «

Kommentera

