Skip to content

Spontanfixaren

09 december 2010

Igår i slutet på en hektisk och lång arbetsdag hörde Jesper av sig och undrade om jag ville gå på bio. Så när jag tillslut kunde lämna kontoret med gott samvete åkte jag direkt och mötte upp honom.

Det blev hamburgare och skitsnack innan Fyra år till. Och vad jag skrattade. I en och en halv timme.

Och sen kunde jag åka hem, upprymd och trött. Tänk vad fint att ha sådana människor i sitt liv. Som spontant, med små medel, fixar precis det man behöver.

No comments yet

Kommentera

