Skip to content

Sudda-bort-din-sura-min-middag

17 januari 2011

Idag när jag gick från jobbet var jag sur. Därför bestämde jag mig för att göra något riktigt gott till middag. Det blev köttbullar som jag blandade i ädelost, salt, svart- och vitpeppar och ägg i. Så kokade jag god pasta och blandade ner en blandning av pressad citron, olivolja och salt när den var klar. Till detta blev det min favoritsallad på ruccola och tomat med balsamvinäger och olivolja.

Nu kollar jag på handbollen, mätt och glad.

No comments yet

Kommentera

