Skip to content

För 10 år sedan

22 januari 2011

Jag sitter och kollar igenom gamla bilder på datorn och snubblade över sommaren 2001. Då hade jag precis tagit studenten och förutom Hultsfred passade jag också på att besöka Kalasturnén. I Linköping.

bob hund spelade och jag flög runt som en vante i publiken.

Jag såg The Soundtrack Of Our Lives för andra gången den sommaren.

Och Lars Winnerbäck. Som jag då var ett stort fan av. Jag äger alla hans fem första skivor.

Jag var förälskad i en kille som spexade till det med hatt då och då.

Och själv hade jag jättekort hår och var glad när jag fick äta vattenmelon.

Bilderna är tagna av en massa fina människor.

No comments yet

Kommentera

