Skip to content

Långsamt är min melodi

28 januari 2011

När jag är ensam tittar jag gärna på nördig brittisk teve. Serier som andra inte kan sitta still framför. Som till exempel de fantastiska serierna om körledaren Gareth Malone som tar sig an alla möjliga omöjliga uppdrag. Just nu på SVT Play kan du se serien om när han samlar ihop ett gäng förortskids till en operakör. Jag fullkomligt älskar det.

One Comment leave one →
  1. Lena permalink
    28 januari 2011 16:30

    Åh, jag med! Såg förra serien där han startade en skolkör också. Tålamod som en ängel måste han ha.

Kommentera

