Skip to content

Bland räkningarna gömde sig ett brev fyllt med, ja vad då?

14 mars 2011

Bland alla räkningar som låg i en hög på hallgolvet när jag kom hem idag gömde sig ett brev med det här innehållet.

Jag är bjuden på bröllop. Det är inte första gången men det här bröllopet är extra stort.

Bland annat eftersom jag är toastmaster. Så nu får ni gärna ge mig en massa toastmastertips, annars kanske det slutar med att jag drar göteborgsvitsar hela middagen.

2 kommentarer leave one →
  1. mamma permalink
    14 mars 2011 22:05

    Ni gör mig så varm om hjärtat! Du Cissy med ditt underbara sätt att uttrycka dig och ni som skickade inbjudan även till oss! Och det finns ett par till därborta i väst som gör mig varm om hjärtat. Och vissa dagar behövs det mer än andra. Idag var det kanske en sådan dag. Tack!

    • Cissy permalink*
      14 mars 2011 22:40

      Mamma du är så himla fin! Puss på dig!

Kommentera

