Skip to content

Engångsligg, heteropenetration och kan man knulla var som helst?

16 mars 2011

Malin Forsberg, Nisse Edwall, Manne Forssberg och Ida Therén. Foto: Cissy Avrin/Sveriges Radio
Kvällens panel tillsammans med Nisse, vår programledare.

Ibland gör jag radio som jag tycker är helt okej, ibland gör jag radio jag är stolt över och ibland gör jag radio som jag brukar beundra andra för. Ligga med P3-samtalet är sådan radio. Det är så kick ass jäkla bra att jag glömmer bort att jag är en del av redaktionen och vill skriva fanmail till de personer som gör programmet.

För här snackar vi sex. Öppet, ogenerat, ärligt snack om sex. Personligt, generöst, kittlande och generande. Ögonöppnande, asgarvsskapande och chockande. Och så sjukt kul, bra och intressant.

Idag klockan 23.07 går veckans program av Ligga med P3-samtalet och då ska det snackas engångsligg. Lyssna vettja! Eller ladda ner podden och var en av alla oss som sitter på tunnelbanan eller bussen i rusningstid och rodnar.

No comments yet

Kommentera

