Skip to content

Jag klär av mig naken

17 mars 2011

Jag fortsätter på sextemat idag. Eftersom jag vill. Och kan.

Det finns nämligen en blogg som vinner över allt här på nätet. Som är lite som Ligga med P3-samtalet fast i bloggform. Och snarare en sorts monolog än ett samtal. Men, strunt samma, det är en fantastisk blogg. Jag klär av mig naken.

Två personer skriver öppet och ogenerat om sina sexuella erfarenheter, sina tankar om sex och relationer. Det är stundtals riktigt hett, stundtals riktigt gripande. Och ständigt relevant.

Om du inte har börjat läsa bloggen ännu, gör det nu.

No comments yet

Kommentera

