Skip to content

Idag är en sådan där dag…

25 april 2011

…när jag står och tittar in i ett ekande tomt kylskåp och hoppas på att någon ska komma och ge mig en kram bakifrån, pussa mig på halsen och säga: ”Jag kan gå och köpa frukost till oss”.

…när jag längtar efter en hand på min svank när jag ligger på mage i sängen och tittar på Glee.

…när jag helst av allt vill ligga bredvid någon på en filt i solen och läsa en kusligt bra bok samtidigt som denna någon pillar mig i håret.

…när jag önskar att jag hade någon som höll min hand i sin.

One Comment leave one →
  1. Janne permalink
    09 maj 2011 20:11

    Det är fel ord, men samtidigt det ordet som kom till mig direkt

    Fan, fan fan,,, ja kanske en sväng av Thåströmska versionen av fan.
    Du skriver och målar precis vad jag ganska nyss tänkte, jag tänkte det du sa fast från mitt håll.
    Jag önskar mig snarast att jag kan bli den som får gå och handla frukost åt någon, att jag kan med smått och stort visa hur mycket en person betyder för mig. Det vill jag ha nu, snart och jag vet hur mycket jag är värd det.
    Hoppas att din önskan också får en intressant utveckling.
    Och vem vet, kanske jag skulle leta upp dig som nätdejt nu när jag ser att du har testat…..
    Ha en fin dag och fortsätt med dina fina ord. J

Kommentera

