Skip to content

Kaffesug

18 maj 2011

För första gången i mitt liv har jag ett kaffesug. Efter en helg i sköna Lund med gott kaffe varje morgon och även under dagen har jag blivit bortskämd. Och nu vill jag ha mer. Men jag tänker inte under några omständigheter dricka det slamvatten som kallas kaffe på vårt jobb. Och jag tänker heller inte pröjsa 40 kronor för en lite kaffe latte på långsamma fiket på hörnet. Så jag får väl dricka te och längta tills nästa gång jag umgås med någon trevlig person som har de kaffekunskaper jag saknar.

No comments yet

Kommentera

