Skip to content

Roller Derby

22 maj 2011

Bild lånad från rollerderby.se

Igår var jag och tittade på en match i roller derby. Jag har ett gäng kompisar som håller på med det så när Stockholm Roller Derby tog emot Hamburg Harbor Girls var jag tvungen att gå och kolla. Det var riktigt kul men jag hade allt förväntat mig en lite tuffare match. Nu vann Stockholm lätt med 150-55.

2 kommentarer leave one →
  1. 24 maj 2011 9:14

    Fan vad coolt! Har du sett ”Whip it”?
    Det måste du göra annars.

    • Cissy permalink*
      31 maj 2011 19:38

      Nej jag har inte det men jag ska!

Kommentera

