Skip to content

Carmen från L Word i ny serie

23 maj 2011

Det har börjat en ny serie på SVT. Fairly Legal med Carmen från L Word i huvudrollen. Eller Sarah Shahi som hon egentligen heter. Serien är väl kanske inte det bästa jag sett men Sarah Shahi är ju med. Hon spelar en före detta advokat som jobbar som medlare på sin pappas advokatbyrå samtidigt som hon försöker bearbeta sin pappas bortgång. Serien verkar efter första avsnittet lite stressig och full av klyschor men Sarah Shahi syns ju i rutan mest hela tiden så det är liksom helt okej.

Fairly Legal alltså. Sa jag förresten att Sarah Shahi spelar huvudrollen?

5 kommentarer leave one →
  1. Bror permalink
    23 maj 2011 8:20

    Hepp! Serien är helt ok tidsfördriv och har sina ljusa stunder. Inget som går till historien men den har blivit tilldelad en ny säsong så det tyder ju på att den haft ok tittarsiffror i USA.
    Behållningen i serien, i min mening är förutom Sarah hennes assistent.
    Lite tankar från en uttråkad bror som plöjt hela första säsongen.
    Hepp!

    • Cissy permalink*
      23 maj 2011 8:42

      Ja jag kommer lätt fortsätta titta. Den har sina poänger och känns som ett bra tidsfördriv. Och dyker MacGyver upp så är den ju lätt sevärd!

      Men fortf kommer behållningen att vara Sarah. Jag skulle tom kunna sträcka mig så långt att se en skräckfilm bara hon var med. Eller en hel säsong av Americas funniest home videos om hon var pgml. Lätt värt.

  2. Bror permalink
    23 maj 2011 8:24

    Oh jag glömde en sak. *kvasi spoiler alert* Faktumet att MacGyver gör ett inhopp i mitten av säsongen gör ju inte saken sämre. Jag klassar det som en av ovan nämna ljuspunkter.

  3. 24 maj 2011 9:13

    vem spelar huvudrollen?

    • Cissy permalink*
      31 maj 2011 19:37

      Sarah Shahi. Jag glömde nämna det va?

Kommentera

