Skip to content

SVT Play i mitt hjärta

04 augusti 2011

Jag har legat hemma i soffan idag med bultande huvud, ömmande muskler och rinnande näsa. Till min lycka upptäckte jag att Angels in America sänds igen och finns på SVT Play.

Efter det blev det HBT-personer om sina kroppar. Tyvärr tyckte jag inte att den var något att ha, den sa liksom inget. Och jag vet inte riktigt på vilket sätt det hade blivit annorlunda om några heteros hade fått vara med.

Sedan valde jag en dokumentärfilm. Alla sätt är bra utom de dåliga brukar jag tycka. Yes men fix the world är lika genialt som det är urbota dumt.

Lite eftermiddagspaus blev det efter det med intetsägande reseprogrammet Semester, semester, semester. Och nyss kollade jag på Hästpojken. Fint och intressant om autism och healing.

Jag vette tusan vad jag hade gjort utan SVT Play idag. Gått upp i atomer antagligen. Älskade underbara public service.

One Comment leave one →
  1. 18 augusti 2011 10:25

    svt play är bäst!

Kommentera

