Skip to content

Min last i livet

14 september 2011

Jag har en riktigt stor last här i livet. Och det är chips. Jag vet inte riktigt vad som är grejen men jag får ofta cravings efter just det och väldigt sällan efter sötsaker. Till exempel kan jag inte minnas när jag senast köpte lösgodis på eget initiativ. Chips däremot trillar allt ner i matkassen upp till en gång i veckan.

Men jag tänker som man pappa brukar säga, nämligen att en last, det ska man minsann ha. Och då är jag så nöjd så att min är chips och inte cigaretter.

No comments yet

Kommentera

