Skip to content

Hem ljuva hem

25 september 2011

20110925-120714.jpg

Jag når inte mina kastruller eftersom den enda platsen de kan vara på är högst upp i köksskåpet. Jag äter frukost på golvet och fick en lapp i brevlådan att våra balkonger är i skitdåligt skick.

Men inget spelar någon roll för det här är mitt. Bara mitt.

3 kommentarer leave one →
  1. 25 september 2011 12:50

    Vart har du flyttat någonstans? Kram

  2. lillsis permalink
    26 september 2011 16:13

    lovely!❤

  3. mamma permalink
    14 oktober 2011 22:04

    Längtar efter dina inlägg!

Kommentera

