Skip to content

Tonårsrevolten kom lagom till middagen

22 mars 2011

Jag har aldrig färgat håret svart. Piercat mig eller gjort en fylletatuering på någon suparresa innan jag fyllt 18. Jag har aldrig stannat ute för länge eller inte sagt var jag har varit när mina föräldrar har frågat. Jag har aldrig hamnat i fel gäng, aldrig snattat, aldrig klottrat.

Så därför kommer min tonårsrevolt nu. Lagom till middagen. Det blir glass för hela slanten.

5 kommentarer leave one →
  1. mamma permalink
    22 mars 2011 20:28

    Låter som en go’ revolt! Mums! (Från din mamma som ett antal gånger vuxenrevolterat och bytt middag mot en godispåse när din far inte varit hemma o lagat middag)

  2. Helena permalink
    22 mars 2011 21:06

    haha! jag åt äckliga godisar ur Billys godisburkar =)

  3. 26 mars 2011 11:26

    himla härlig revolt🙂

    och du: Idag och i morgon kan du lägga in en kommentar på mitt inlägg om
    spotlife invite om du är intresserad av att börja blogga på samma
    nätverk som mig,spotlife.se
    Det är ett bra nätverk som gör det båda roligt och enkelt att blogga!

  4. 27 mars 2011 3:34

    haha du påminner om en viss flatmate till mig

  5. 27 mars 2011 13:55

    en ganska bra revolt låter det som!🙂

Kommentera

